Spor din bestilling
Når vi pakker og sender din bestilling, vil du motta en bekreftelse. Du vil få opplyst sporingsnummer i bekreftelsen ,slik at du kan følge pakken.
Vi sender alle ordre med Bring, direkte i din postkasse. Du kan spore pakken via hjemmesiden til Bring. Bestillinger som ikke passer i en postkasse, sendes med PostNord.
Bring sendinger kan spores her.
PostNord sendinger kan spores her.
Hvorfor har jeg ikke fått et sporingsnummer?
Det kan være to årsaker til dette, det kan være at vårt system feilet og at sporingsnummeret ikke ble lagt inn i din bestilling. Da tar du kontakt med oss via e-post så får du det tilsendt manuelt. Dersom dette ikke er tilfellet, har ikke din ordre blitt sendt enda, men så fort bestillingen din har blitt sendt vil du motta en e-post med sporingsnummer.
Hvorfor står det at min bestilling ikke er innlevert til Bring eller PostNord enda, når jeg prøver å spore pakken min?
Når din bestilling blir behandlet hos oss, blir det sendt en automatisk e-post fra vårt system til deg. I denne e-posten vil det ligge et sporingsnummer. Det tar som regel noen timer fra din bestilling er behandlet til fraktselskapet henter pakken. Hvis det ikke er noen oppdateringer på sporingsnummeret innen 2 dager, ber vi deg ta kontakt med oss via e-post.
Sporingsnummeret forteller at pakken er levert, men jeg har ikke mottatt min ordre?
Vi har ansvar for at pakken blir levert i din postkasse. Når pakken er levert i postkassen, har du som kunde ansvar for pakken.
Vi har noen få tilfeller av at kunder kontakter oss, da pakken er registrert som utlevert i postkasse. Det kan være en feil hos Posten, og pakken blir innlevert nærmeste utleveringssted. Avvent 1 til 2 dager før du kontakter oss eller Posten.
Ta kontakt med vår kundeservice for eventuelle spørsmål